maandag 9 februari 2009

Geen computerstoring hier...

Er is al weer een geruime tijd verstreken sinds ik een bericht geplaatst heb. De omstandigheden maken dat ik niet meer dan een a twee keer per week kan koken thuis. Druk dus. In de komende tijd zal ik niet zo regelmatig berichten plaatsen als ik in het verleden gedaan heb. De recepten die ik hier nog wil zetten komen dan ook uit mijn 'ijzeren repertoire'. Je kunt namelijk heel makkelijk een boekje maken van je eigen blogbijdragen op Blurb, een internetuitgeverij. Er is zelfs een functie waarin het programma het boek automatisch laat vollopen met je blogposts. Handig, maar ik doe dat liever zelf. Kijk eens rond op Blurb als je ook snode plannen hebt en kom nog eens kijken op mijn blog want er komen nog heerlijke dingen voorbij!

Groetjes,

Theo

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Theo,

Wat jammer, ik kijk regelmatig en vind het altijd weer een feestje om je verhalen en recepten te lezen. Nou ja, er nog meer van genieten dan als er een nieuw recept staat!

Groetjes,
Barbara

Related Posts with Thumbnails