donderdag 13 november 2008

Lammetjespap, vla-flip en een zacht gekookt ei

Wat hebben deze zaken met elkaar gemeen? Dit is mijn dieet geweest in de afgelopen dagen. Lezers die met regelmaat op mijn blog komen kijken hebben waarschijnlijk gemerkt dat ik even niet zo veel nieuwe berichten heb geplaatst. Dit komt omdat ik mijn verstandskies heb laten verwijderen. Helaas bij de kaakchrirug omdat 'het kiesje' nogal moeilijk lag. De behandeling viel reuze mee,- het effect was groots. Mijn wang zwol tot ongekende afmetingen op en vertoonde alle kleuren van de regenboog, rood, geel, groen... Als ik per ongeluk op de hoek van de straat ging staan raakte het verkeer spontaan ontregeld.
Gelukkig is het eind in zicht. Gisteren heb ik zowaar weer brood met korstjes gegeten! Het zal dan ook niet lang meer duren voordat ik jullie weer kan bijpraten over mijn culinaire avonturen.
Tot gauw!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Theo,
Ik begrijp uit je bericht dat de kaakchirurg meegevallen is!
Wat knap dat je gegaan bent.
Groetjes Barbara.

Related Posts with Thumbnails