woensdag 26 januari 2011

Tijm & Suikerbiet.nl

Het is een feit, T & S (heel toevallig mijn initialen ;-) heeft nu een eigen domeinnaam. Dat is een stuk makkelijker om aan iemand door te geven. Schroom dus niet om al je kennissen Tijm & Suikerbiet door geven als tijmensuikerbiet.nl.
Ik vind het natuurlijk altijd leuk als je een reactie achterlaat. Het maakt de communicatie wat minder éénrichtingsverkeer. Ik heb jammer genoeg zelf niet altijd tijd om regelmatig andere blogs te lezen en reacties achter te laten, maar als ik een reactie krijg geeft dat eerlijk gezegd een feestelijk gevoel. Er zijn misschien situaties waarin iemand graag zijn berichtje aan mij wat meer privé wil houden. Ik ben in het verleden wel eens uitgenodigd om aan een kookwedstrijd of een bloggersbijeenkomst mee te doen. Misschien heb je wel eens een probleem op kookgebied wat je aan me voor wilt leggen en wat niet als reactie onder een bericht geschikt is. Welnu, dat kan nu ook. Schrijf me dan een e-mail naar het volgende adres: theo(apestaartje)tijmensuikerbiet(.)nl. Aarzel niet, ik vind het leuk om post te ontvangen.
Er zijn zo nog wat kleine dingetjes die ik wil veranderen aan mijn blog, maar het begint er nu toch al aardig op te lijken. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik!

Groeten van Theo

5 opmerkingen:

Ben Pieper zei

Hoi Theo,

Ik wilde je feliciteren met je prachtige domein maar toen ik een reactie wilde typen werkte de woordverificatie niet. Sorry dat ik dat nou weer moet ontdekken.

Maar wel fijn dat je weer een stap verder bent!

Groeten en tot gauw,

Ben Pieper

Ben Pieper zei

Potjandoosie, nou doet ie het weer wel!

Grrr.

Maar goed, gelukkig dus en gefeliciteerd!

Theo zei

Hé bedankt Ben, gelukkig werkt het weer.
Tot zaterdag!

Gerry zei

Hallo, dit heet dus upgrading/stepping-up/promoveren/uit de kinderschoenen etc.
Ooit mijn toekomst-land?
Leuke tomaten. Gr. Gerry

Pluis zei

Super zeg! Je eigen domeinnaam!

Related Posts with Thumbnails