woensdag 19 januari 2011

Tip van Theo: Pizzaplankje

Ik heb een pizzzasteen gekocht. Die moet je voor verwarmen in je oven waarna je de pizza er op legt. Nou is dat met een diepvriespizza geen probleem, maar als je zoals ik je eigen deeg maakt dan heb je een plankje nodig. De Italiaanse en Turkse bakkers zie je daar altijd mee in de weer als ze een pizza in of uit hun oven halen. Bij Duikelman was er zo'n plankje voor € 11,95 te koop dat eigenlijk niet eens zo ideaal gevormd was. Het was vierkantig met een handvat en bovendien kleiner dan de maat pizza die op de steen past. 
Vandaag ben ik naar de bouwmarkt gegaan en heb daar voor € 1,70 een plankje van 34 cm in het vierkant gekocht. Ik heb de randjes wat afgeschuurd en met potlood er een cirkel op getekend langs de rand van mijn pizzasteen. 
Wedden dat mijn pizza nu nog lekkerder smaakt?!

2 opmerkingen:

Caroline Brouwer zei

Je stelt ons geduld wel op de proef, ben erg benieuwd naar die pizza :-)

Theo zei

Ik kan eerlijk gezegd ook niet wachten ;-)

Related Posts with Thumbnails