zaterdag 24 september 2011

Poetri Ajoe, Den Haag

Wel een verschil met de schotel die ik gisteren at, al was dat ook Indonesisch. Deze nasi rames kostte €12,50 maar had dan ook wel veel meer te bieden. Twee soorten vlees, vier soorten groente en een aparte saté schotel. Een complete maaltijd die staat in de maag. Portie: meer dan voldoende. Smaak: uitstekend. Presentatie: heel leuk door de aparte schotel saté. Bijkomend voordeel is dat je zelf de gerechten mag uitkiezen, en dat het personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig is.
Een minpuntje voor mij is dat de blado (rundvleesgerecht) niet goed zacht gestoofd was.
Verder een aanrader waar ik vast met plezier nog eens zal eten.
Poetri Ajoe, Willem de Zwijgerlaan 55, Den Haag

Nawoord
Dit restaurant ligt net naast de Frederik Hendriklaan, een leuke winkelstraat in Den Haag. Zoals gezegd, dat is leuk. Wat minder leuk is dat ik vannacht wakker werd met een brandende dorst. Ik dronk een glas ijskoud water,- alsof ik gezalfd werd. Een uur later werd ik nogmaals wakker. Onverminderd brandende dorst,- weer een glas. Verder goed geslapen hoor, maar vanochtend... ik heb nog dorst?!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lekkeeeeer:)

Related Posts with Thumbnails