maandag 13 juni 2011

Techniek techiek

Even een kort berichtje tussendoor.
Voor diegenen die Tijm en Suikerbiet (ook) op hun mobiele telefoon volgen, heb ik goed nieuws.
Als je nu op T&S kijkt is de site geoptimaliseerd voor een mobiele telefoon. Je ziet alle content alleen is het nu netjes voor een kleiner scherm gerangschikt. Je hebt bovendien een handig overzicht van de laatste vijf artikelen, of meer, als je door klikt.
Wil je graag op de hoogte blijven van gepubliceerde artikelen dan kun je je nu ook opgeven aan de linkerzijde met je e-mailadres. Je krijgt dan elke keer een e-mail als er iets op mijn blog gepubliceerd wordt. Misschien makkelijk met mijn 'vakantiestiltes',- je weet dan vanzelf wanneer ik weer met bloggen begonnen ben. Voor alle duidelijkheid, je e-mailadres wordt niet bij mij bekend gemaakt. Alles gebeurt door een derde partij.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Theo, fantastisch dat je zo aan je visitors denkt. Ikzelf heb je staan bij mijn Google Reader (thuis en ook mobile) en blijf zo op de hoogte van alle nieuwe publicaties van de verschillende Blogs die ik volg ...

Es zei

Ik moet me daar ook nog eens in gaan verdiepen. Maar tijd is schaars he?
Over je eigen Big Mac:
Ik kan niet zonder mijn vurige augurken. (http://es-factory.nl/blog/2010/06/vurige-augurken-recept/)
Broodjes natuurlijk zelf maken (http://es-factory.nl/blog/2011/05/hamburgerbroodjes-zelf-maken/)
En (sst, niet verder vertellen) de onderste helft besmeer ik af en toe met een mengsel (1:1) mayonaise en sandwichspread.
Persoonlijk vind ik rundertartaar het lekkerst met een stuk gorgonzola.
Ik ben heel benieuwd naar jouw creatie.
Op dit moment wil ik nog heel graag een broodje maken met sourdough, maar ben er nog niet aan toe gekomen.

Theo zei

Dat klinkt allemaal lekker Es. Ik was eerst van plan om een gewone hamburger te maken, maar dan écht. Om te zien wat het verschil is tussen een gewone 'readymade' die je overal kunt kopen, en een handgemaakte. Maar jij brengt me'n hoofd op hol met al die lekkere augurken, lekkere spreads en sourdough!
Misschien toch maar een wat meer culinaire burger.

Theo zei

Ja Paul, zo kan het ook. Maar wie gelezen wil worden moet het pad zo makkelijk mogelijk maken, en bovendien vind ik het gewoon leuk zo nu en dan iets leuks/aardigs/galants te doen voor iemand. Geeft altijd een goed gevoel. :-))

Related Posts with Thumbnails