woensdag 30 maart 2011

Siliconenbakvormen

Je kent ze vast wel. Je ziet ze bijna in iedere kookwinkel. Ik heb er een aantal van het merk Pavoni. Ze zijn te gebruiken tussen -40 graden en +280 graden. Qua temperatuur is er dus niets meer te wensen. Eigenlijk geldt dat ook voor de vormen. Er zijn tientallen verschillende matjes te koop, van hele kleine vormpjes tot grote cakevormen. Welke moet je nu kopen? 
Ik heb o.a. een madeleinevorm waar ik heel blij mee ben en deze. De afmetingen van één bakvorm zijn 5 x 2,5 cm. Ik gebruik deze mat voor mijn financiers waar ik dol op ben en voor een recept wat ik je morgen laat zien,- een heerlijk chocoladedessert. 

1 opmerking:

Liesbeth zei

Gatver, moet ik nu echt wachten tot morgen?
Dan zo maar eens in mijn oven kijken wat er uit komt.

Related Posts with Thumbnails